مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18اقتصادي

تعیین حریم 658 کیلومتر از رودخانه های فارس


حدود بستر و حریم 658 کیلومتر از رودخانه های فارس توسط شرکت آب منطقه ای استان به منظور عبور ایمن سیلاب ها تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با اعلام این خبر گفت: عملیات و مطالعات تعیین حد بستر و حریم رودخانه های افزر و شلدان در شهرستان قیروکارزین،کر در مرودشت، خشک در فسا، میمند در فیروزآباد و نیز مسیل شهر خنج به طول 212 کیلومتر به پایان رسید که با احتساب این میزان طول، در مدت سه سال اخیر تاکنون 658 کیلومتر از رودخانه های استان، تعیین حدود بستر و حریم شده است.

حمیدرضا دهقانی اظهار کرد: نقشه های این حدود بستر و حریم به منظور جانمایی در سامانه کاداستر در اختیار اداره کل ثبت اسناد  و املاک استان و به منظور جانمایی در طرح های هادی و تفصیلی در اختیار اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس قرار گذاشته شده است.

وی از عموم مردم خواست که نسبت به رعایت این حدود بستر و حریم رودخانه ها، عدم تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی ملاحظه نمایند.

مدیرعامل آب منطقه ای فارس تاکید نمود: حد و بستر رودخانه ها به منظور جلوگیری از خسارت های جانی و مالی در هنگام عبور سیلاب ها، رفع تصرفات غیرقانونی مجاورین رودخانه ها  و شناسایی محدوده های حاکمیتی دولت تعیین می شود؛ عدم تعیین و سپس عدم رعایت این حد و بستر سالانه منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین حریم 658 کیلومتر از رودخانه های فارس

تعیین حریم 658 کیلومتر از رودخانه های فارس