مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18بين الملل

مره صدق: ملت فلسطین برای پیروزی بر رژیم صهیونیستی راهی جز مقاومت ندارد


نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم با بیان اینکه مردم فلسطین برای پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی راهی جز مقاومت ندارند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ قرارداد و توافقی پایبند نیستند و باید با آنها با زبان مقاومت صحبت کرد.

- سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: اقدامات غیرانسانی امروز رژیم صهیونیستی در غزه یک جنایت مضاعف علیه مردم فلسطین است؛ چراکه رژیم صهیونیستی ابتدا غزه را با محاصره به بزرگ ترین زندان جهان تبدیل کرده و دو میلیون انسان را در منطقه ای به نام غزه محصور کرده که جای سکونت 300 هزار نفر انسان بیشتر نیست.

وی افزود: علاوه بر این هیچ گونه منابع مالی قابل توجهی برای امرار معاش این دو میلیون نفر در دسترس مردم غزه نیست و تنها ممر درآمد آنها کشاورزی با دستمزد بسیار پایین است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: در این شرایط رژیم صهیونیستی مردم غزه را مورد تهاجم قرار داده و بدون در نظر گرفتن ابتدایی ترین قواعد جنگی منازل مسکونی مردم و حتی ساختمان دفتر خبرگزاری ها را مورد حمله قرار می دهد.

مره صدق خاطرنشان کرد: واقعیتی که وجود دارد این است که نه رژیم صهیونیستی و نه حامی اصلی اش آمریکا به هیچ قرارداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق: ملت فلسطین برای پیروزی بر رژیم صهیونیستی راهی جز مقاومت ندارد

مره صدق: ملت فلسطین برای پیروزی بر رژیم صهیونیستی راهی جز مقاومت ندارد