مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-18اقتصادي

مانع زدایی از طبقات پایین سازمان های دولتی آغاز شود


یک عضو اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی نوشت: از چند سال گذشته به این سو، ما در ایران با رشد بنگاه ها و سازمان هایی که مأموریت شان تولید موانع بوده روبه رو هستیم.

- یک عضو اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی نوشت: از چند سال گذشته به این سو، ما در ایران با رشد بنگاه ها و سازمان هایی که مأموریت شان تولید موانع بوده روبه رو هستیم.

کشور ما جایی است که با رانت اداره می شود، مبارزه با رانت و ساختار رانتی فقط انسان را عقب می اندازد، فرصت و انرژی او را به هدر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت نسیم توکل آمده است: از چند سال گذشته به این سو، ما در ایران با رشد بنگاه ها و سازمان هایی که مأموریت شان تولید موانع بوده روبه رو هستیم.

سازمان هایی که بدون آشکار ساختن هویت و قدرت خود با لابی کردن موفق شده اند بر بسیاری از قانون گذاران تاثیر داشته باشند، روند آن را کنترل کرده و اگر جایی مجوز آن ها لازم نیست صرفاً به دلیل قدرت نمایی و نمایش وجود حضور یابند.

وجود چند میلیون کارمند و مسئول در بخش دولتی واقعاً چه تأثیری دارد؟ آیا غیر از این است که این افراد باید شغل داشته و مشغول باشند؟ اشتغالزایی برای این طبقه یعنی مانع زایی و دولت فربه برای نشان دادن خود مجبور به انجام این فرآیند است؛ بنابراین در فضای داخلی و هر امری با موانع بسیار زیادی روبه رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی از طبقات پایین سازمان های دولتی آغاز شود

مانع زدایی از طبقات پایین سازمان های دولتی آغاز شود