مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-18اقتصادي

صفاری نیا: فضای پارک فناوری پردیس به 500 هکتار افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2021، اظهار کرد: - رییس پارک فناوری پردیس گفت: تلاش داریم فضای پارک را به 500 هکتار برسانیم و طی برنامه ریزی ها کل آن را به فضای دانشی و تحقیقاتی تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2021، اظهار کرد: امسال پارک فناوری پردیس تولد 20 سالگی خود را جشن می گیرد، اما از لحاظ فعالیت اجرایی بیش از 15 سال قدمت نداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته فضای پارک 40 هکتار بود، اما اکنون با تلاش های صورت گرفته امسال به 90 هکتار افزایش یافته است گفت: براساس برنامه ریزی قرار است فضای پارک را به 500 هکتار برسانیم و طبق برنامه ریزی ها برای 10 تا 15 سال آینده تمام این فضا را به فضای دانشی و تحقیقاتی تبدیل خواهیم کرد.

در ادامه مراسم افتتاحیه 3 تفاهم نامه همکاری امضا شد.

تفاهم نامه نخست تحت عنوان فن بازار شهر هوشمند بود که به منظور رفع نیاز های صنعتی شهرداری تهران بین قنبرپور معاون توسعه نوآور پارک پردیس و فرجود معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفاری نیا: فضای پارک فناوری پردیس به 500 هکتار افزایش می یابد

صفاری نیا: فضای پارک فناوری پردیس به 500 هکتار افزایش می یابد