مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-18بين الملل

جنجال جدید در روابط ریاض و بیروت پس از حرف های وزیر خارجه لبنان


وزیر خارجه لبنان پس از جنجالی که در لبنان و عربستان بابت اظهاراتش در گفت وگو با یک شبکه آمریکایی ایجاد شد، توضیحاتی ارائه کرد، اما دفتر ریاست جمهوری لبنان با انتشار بیانیه ای از این سخنان اعلام برائت کرده و نخست وزیر مکلف این کشور نیز این اظهارات را بی .

- وزیر خارجه لبنان پس از جنجالی که در لبنان و عربستان بابت اظهاراتش در گفت وگو با یک شبکه آمریکایی ایجاد شد، توضیحاتی ارائه کرد، اما دفتر ریاست جمهوری لبنان با انتشار بیانیه ای از این سخنان اعلام برائت کرده و نخست وزیر مکلف این کشور نیز این اظهارات را بی تدبیری خواند که به زیان روابط خارجه لبنان تمام خواهد شد، وزیر کشور سابق لبنان نیز با انتقاد از وهبه، او را احمق خواند و تاکید کرد که سخنانش به نمایندگی از مردم لبنان نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، شربل وهبه، وزیر خارجه لبنان در بیانیه ای تاکید کرد، اظهاراتش در مصاحبه تلویزیونی با شبکه الحره آمریکا هیچ ارتباطی با کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) نداشته و او از هیچ کشوری نام نبرده است.

وهبه در ادامه گفت: از تفسیرها و برداشت های نادرستی که از سخنانم شده، غافلگیر شدم، در برخی بیانیه هایی که در لبنان منتشر شدند، صحبت هایم با هدف رسیدن به منافع شخصی به زیان منافع لبنان تحریف شده و به ایجاد تنش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال جدید در روابط ریاض و بیروت پس از حرف های وزیر خارجه لبنان

جنجال جدید در روابط ریاض و بیروت پس از حرف های وزیر خارجه لبنان