مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-18اقتصادي

کاهش 3200 مگاواتی تولید برق در خشک ترین سال نیم قرن گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های هفته هفتم پویش هر هفته #الف ب-ایران گفت: - زضا اردکانیان گفت: امسال کاهش بارش ها سبب شده با کاهش 3 هزار و 200 مگاواتی تولید برق نسبت به پارسال روبرو شویم که همین موضوع ضرورت توجه جدی تر به مصرف بهینه آب و انرژی را بیشتر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های هفته هفتم پویش هر هفته #الف ب-ایران گفت: تصویب بیش از 3200 میلیارد تومان منابع برای اجرای طرح های آبرسانی اضطراری اطمینان لازم برای اجرای این طرح ها را به همراه دارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح های آب رسانی اضطراری در استان های تحت تنش سبب می شود که بتوان آب موردنیاز مردم در این استان ها را به موقع تامین کرده تا مردم نگرانی نداشته باشند.

وزیر نیرو گفت: امسال کاهش بارش ها سبب شده با کاهش 3 هزار و 200 مگاواتی تولید برق نسبت به پارسال روبرو شویم که همین موضوع ضرورت توجه جدی تر به مصرف بهینه آب و انرژی را بیشتر می کند.

اردکانیان ادامه داد: ضرورت دارد هم دستگاه های اجرایی کشور و هم مردم در استفاده از وسایل سرمایشی که نقش مهمی در مصرف آب و انرژی دارند دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3200 مگاواتی تولید برق در خشک ترین سال نیم قرن گذشته

کاهش 3200 مگاواتی تولید برق در خشک ترین سال نیم قرن گذشته