مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-18پزشكي

شیب نزولی کرونا در فارس کند است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشریح آخرین وضعیت آماری شیوع کروناویروس در استان فارس، خاطرنشان کرد که با وجود کاهش تعداد موارد ابتلا به کرونا و تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشریح آخرین وضعیت آماری شیوع کروناویروس در استان فارس، خاطرنشان کرد که با وجود کاهش تعداد موارد ابتلا به کرونا و تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها، شیب نزولی آمار ابتلا کند است.

دکتر سید روح الله حسینی سه شنبه 28 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع همه گیری کووید19 در فارس تا امروز 880 هزار و 6 مورد تست تشخیصی مولکولی در فارس تهیه و با بررسی نمونه ها 255 هزار و 543 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، قریب به 100 هزار و 812 مورد تست سریع انجام و 14 هزار و 803 بیمار مثبت شناسایی شده است، گفت: مجموع موارد شناسایی شده مثبت در فارس از ابتدا تاکنون، بیش از 270 هزار و 346 بیمار مثبت بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را 1637 نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، 256 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب نزولی کرونا در فارس کند است

شیب نزولی کرونا در فارس کند است