مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-18سياسي

حضور معنادار مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی گفت: حضور معنادار و پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و لذا امروز گرم کردن تنور انتخابات و دعوت مردم در رزمایش سیاسی انتخابات یک وظیفه همگانی است که همه باید در آن سهیم و نقش آفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، قاسم فراهانی  ظهر امروز در نشست هماهنگی و اعلام برنامه های سال 1400 دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه به برکت تفکر حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی ملت ایران از نعمت مردم سالاری دینی برخوردار هستند و این یک نعمت بزرگ است، چراکه ملت در انتخابات های مختلف می توانند برای اداره کشور در حوزه های مختلف خودشان تصمیم گیری کنند.

وی افزود: انتخابات در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه علاوه بر اینکه انتخابات مظهر خداباوری و مردم باوری است، ملت بار دیگر به خودباوری می رسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در انتخابات ها با حضور معنادار خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را تثبیت می کنند و بار دیگر هوشیاری و بیداری خود نسبت به توطئه ها و اهداف دشمنان را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معنادار مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است

حضور معنادار مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است