مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-18اقتصادي

شکوه فر:دست فروشی در سایه بی تدبیری مدیران به چالش شهرها تبدیل شده


بنیامین شکوه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورد پدیده دست فروشی گفت: اهمال و تعلل مدیران شهری در ساماندهی این همشهریان کم برخوردار، - دست فروشی غده ای که سالهاست در سایه بی تدبیری مدیران شهری آنچنان رشد کرده که هم اینک در صدر لیست مهمترین چالش های شهری بدل شده است.

بنیامین شکوه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورد پدیده دست فروشی گفت: اهمال و تعلل مدیران شهری در ساماندهی این همشهریان کم برخوردار، می تواند شهر و شهروندان را با چالش هایی جدی مواجه کند.

وی با بیان این که نمی توان به سادگی از کنار معضل دستفروشی به عنوان یکی از مشکلات شهری، گذر کرد، افزود: دست فروشی غده ای که سالهاست در سایه بی تدبیری مدیران شهری آنچنان رشد کرده که هم اینک در صدر لیست مهمترین چالش های شهری بدل شده است.

رییس اندیشکده حقوق شهری و شهروندی عنوان کرد: شهر های ایران در سال های اخیر به نحو روزافزونی با پدیده دست فروشی مواجه بوده اند، برای درک پدیده بهتر دست فروشی باید پیوند آن با دست کم سه قلمرو اجتماعی، که مدیریت شهری، فرصت های شغلی و بازار های اجتماعی را شامل می شود.

وی با اشاره به این که برای بررسی پدیده دست فروشی و چالش شهر، پژوهش های فراوانی از سوی شهرداری انجام شده است افزود: بر اساس یکی از همین پژوهش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه فر:دست فروشی در سایه بی تدبیری مدیران به چالش شهرها تبدیل شده

شکوه فر:دست فروشی در سایه بی تدبیری مدیران به چالش شهرها تبدیل شده