مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-18سياسي

نامه یک استاد دانشگاه به کاندیداهای انتخابات 1400


ما در کشور حدود سه هزار صندلی مدیریتی مهم داریم و به ازای هر صندلی 73 شهید داده ایم؛ یعنی برای هر یک صندلی یک کربلا را پشت سر گذاشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو هیات علمی دانشگاه و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس، شورای های شهر و روستا و کسانی که پا در عرصه جهاد سیاسی و امتحان سخت مسوولیت و کارگزارای نظام اسلامی می گذارند نوشت: ما در کشور حدود سه هزار صندلی مدیریتی مهم داریم و به ازای هر صندلی 73 شهید داده ایم؛ یعنی برای هر یک صندلی یک کربلا را پشت سر گذاشتیم.

در یادداشت عضو هیات علمی دانشگاه و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی آمده است:  بدانید و آگاه باشید که حوائج و نیازهای مردم به شما از نعمت هایی است که خداوند به شما ارزانی داشته، پس در برابر این نعمت ها اظهار ملالت نکنید تا مبادا تبدیل به نقمت (و قهر و غضب و عذاب) نگردد.

(بحارالانوار، ج 75، ص 121) درسها و عبرت های تاریخ برای عدم حرکت در مسیر ولایت اهل بیت علیهم السلام یک عیب کافی است انسان را از همراهی ولی خدا و عاقبت بخیری محروم کند  زیرا غرور و تکبر شیطان، حسادت بَلعَم باعورا ،سودای ملک ری عمر سعد ،ترس شریح قاضی،.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک استاد دانشگاه به کاندیداهای انتخابات 1400

نامه یک استاد دانشگاه به کاندیداهای انتخابات 1400