مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-18اقتصادي

نانوواکسن ضدکرونای دیگری در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نوواواکس یک شرکت زیست فناوری کوچک مستقر در مریلند است که قبلاً هرگز محصولی را به بازار عرضه نکرده است، - نانوواکسن شرکت نوواواکس (Novavax) به زودی ممکن است به چهارمین واکسن مجاز ضدکرونا در آمریکا تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نوواواکس یک شرکت زیست فناوری کوچک مستقر در مریلند است که قبلاً هرگز محصولی را به بازار عرضه نکرده است، اما این شرکت به زودی می تواند عنوان دارنده چهارمین واکسن مجاز ضدکرونا در آمریکا را برای خود ثبت کند.

این امیدواری وجود دارد که واکسن نواواکس بتواند منابع موجود در آمریکا و سراسر جهان را تقویت کند، زیرا هم نگرانی های ایمنی و هم مشکلات تولید، گریبان واکسن های ضدکرونای موجود در بازار را گرفته است.

در رقابت برای تولید واکسن، نواواکس پشت سر شرکت هایی نظیر مادرنا و فایزر حرکت می کند و آزمایشات بالینی روی واکسن خود را انجام می دهد.

نتایج این تست ها موفقیت آمیز بود؛ بنابراین، این شرکت در حال آماده سازی است تا طی چند هفته پرونده مجوز خود را در آمریکا ثبت کند.

استنلی ارک مدیرعامل شرکت نوواواکس، چند ماه پیش گفته است که سازمان غذا و دارو می تواند واکسن این شرکت را برای استفاده اضطراری از اوایل ماه مه تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوواکسن ضدکرونای دیگری در راه است

نانوواکسن ضدکرونای دیگری در راه است