مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-18سياسي

جنایات صهیونیست ها اسراییل را از بین خواهد برد


امام جمعه مشهد با اشاره به این که «جنایت های امروز رژیم صهیونیستی باعث بی آبرویی آمریکا و اسراییل در دنیا شده و نفرت جهانیان نسبت به آنان را بیشتر کرده است»، - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد با اشاره به این که جنایت های امروز رژیم صهیونیستی باعث بی آبرویی آمریکا و اسراییل در دنیا شده و نفرت جهانیان نسبت به آنان را بیشتر کرده است ، گفت: حتی یهودیان نیز معتقدند که این حرکت ها اسراییل را از بین خواهد برد.

آیت الله سیداحمد علم الهدی در مراسم اعلام انزجار حوزویان خراسان از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطین و افغانستان که امروز، 28 اردیبهشت ماه، در مدرسه عالی نواب برگزار شد با اشاره به تعبیر قرآنی مبارک برای مسجدالاقصی در آیه ای از سوره اسراء، اظهار کرد: استفاده از عنوان مبارک برای حرم و سپس مسئله هدایت جهانیان در این آیه ذکر شده که به معنی مبارک بودن یک سرزمین مبدا و مقدمه هدایت است.

وی ادامه داد: مسجدالحرام منشاء هدایت جهانیان است، زیرا نقطه شفاف توحیدی حضرت حق بوده و جریان بعثت و ولادت امیرمومنان(ع) در آن اتفاق افتاده و در واقع ابزار هدایت جهانیان است.

خصوصیتی که خدا برای مسجدالاقصی بیان می کند نیز همین ویژگی مبارک بودن را دارد و مبارک بودن و قداست این مسجد در عرض مسجدالحرام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات صهیونیست ها اسراییل را از بین خواهد برد

جنایات صهیونیست ها اسراییل را از بین خواهد برد