مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-18بين الملل

محموله دارویی و تجهیزات پزشکی هلال احمر به غزه ارسال می شود


در پی استمداد جمعیت هلال احمر فلسطین برای کمک های بین المللی، رییس و دبیرکل هلال احمر کشور از آمادگی ایران برای ارسال محموله های دارویی به این کشور خبر دادند.

- ، به دنبال افزایش حملات رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته به سرزمین های اشغالی و غزه، یونس الخطیب، رییس جمعیت هلال احمر فلسطین در پیامی خطاب به رییس جمعیت هلال احمر ایران در راستای کمک های بهداشتی و درمانی استمداد خواست.

کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر ایران نیز در پاسخ به این درخواست آمادگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر ایران در این روزهای سخت در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و با تمام توان و در راستای اهداف جمعیت هلال احمر به مردم رنج دیده فلسطین کمک خواهد کرد.

محمدحسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز درباره بحران جدید در غزه، گفت: از ابتدای بحران جدید در سرزمین های اشغالی و در غزه، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیرامون دفاع از غیرنظامیان، فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در جلسه روز گذشته هیأت حاکمه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر که جمعیت های ملی کشورهای مختلف حضور داشتند، موضوع غزه مطرح شد و جمعیت هلال احمر فلسطین استمداد بین المللی را در سایت فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله دارویی و تجهیزات پزشکی هلال احمر به غزه ارسال می شود

محموله دارویی و تجهیزات پزشکی هلال احمر به غزه ارسال می شود