مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-18سياسي

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه ایمن سازی پل های عابر پیاده شد


الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده شهر تهران امروز در حالی در شورای شهر رای آورد که معاون شهردار گفت: - هیچ گزارشی از تعرض بر روی پل ها وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر بررسی شد، علی اعطا در توضیح طرح الزام به لایحه عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده شهر تهران، اظهار داشت: این طرح بر اساس مجموعه ای از بررسی ها، مشاهدات و گزارش هایی که در رابطه با ناامنی و ناایمنی پل های عابر پیاده داشتیم به پیشنهاد اولیه کمیته معماری و طرح های شهری و ارسال به دو کمیسیون مشترک معماری و شهرسازی و عمران و حمل و نقل تهیه و به صحن شورای شهر ارسال شده ارائه شده است.

وی گفت: در شهر تهران 861 پل عابر پیاده وجود دارد که گزارش های مردمی و کارشناسی متعددی درباره شرایط نامناسب تعداد قابل توجهی از این پل ها برای تردد زنان، کودکان، توان یابان و دسترس ناپذیری آنها برای بسیاری از گروه ها دریافت کرده ایم.

اعطا ادامه داد: همچنین گزارش های از شیوه نصب تابلوهای تبلیغاتی که موجب اشکالاتی در ایمنی و امنیت عبور و مرور شده بود، دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه ایمن سازی پل های عابر پیاده شد

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه ایمن سازی پل های عابر پیاده شد