مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-18ورزشي

آلگری در مادرید، زیدان در تورین


گروهی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که در انتهای فصل زین الدین زیدان به تیم سابقش باز خواهد گشت و سرمربی پیشین یوونتوس هم به رئال مادرید می رود.

- جی پلاس ، رسانه های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده اند که باشگاه رئال مادرید قراردادی دو ساله برای ارائه به ماسیمیلیانو آلگری آماده کرده و این در حالیست که یوونتوس هم نام زین الدین زیدان را در صدر فهرست گزینه های موردنظرش قرار داده است.

با توجه به نتایجی که یوونتوس در این فصل گرفته و از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ و اروپا، برکناری آندره آ پیرلو از مربیگری این تیم محتمل به نظر می رسد.

در همین حال طی روزهای اخیر خبری منتشر شده مبنی بر اینکه زیدان به شاگردان خود در رئال مادرید گفته در انتهای فصل آنها را ترک می کند.

آلگری نیز که از سال 2019 که از یوونتوس اخراج شد بیکار است، پیش از این یک بار از رئال مادرید پیشنهاد داشت که به خاطر تعهدش به یوونتوس آن را رد کرد.

گاتزتا اما موانعی برای محقق شدن مربیگری زیدان در یوونتوس ذکر کرده است که آن حقوق 12 میلیون یورویی اوست که برای یوونتوس رقمی بالاست.

به همین دلیل نشریه ایتالیایی از احتمال منتظر ماندن زیدان برای دریافت یک پیشنهاد کاری دیگر مانند تیم ملی فرانسه خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلگری در مادرید، زیدان در تورین

آلگری در مادرید، زیدان در تورین