مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-18سياسي

نصب المان خلبان شهید خلعتبری در رامسر


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: المان خلبان شهید حسین خلعتبری در میدان فرودگاه شهرستان رامسر نصب می شود.

- ، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار با اشاره به دیدار با خانواده شهیدان مصطفی تاش موسی در رامسر، رضا قربانی و حسین بواس در چالوس اظهار داشت: خانواده های شهدا خوش روحیه، قوی و با استقامت و اسوه های صبر و مقاومت هستند و دیدار با خانواده های شهدا برای ما بسیار روحیه بخش بود.

این مسئول همچنین از امضا تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و نهادهای فرهنگی رامسر در ساخت هواپیما و تندیس خلبان شهید حسین خلعتبری خبر داد و گفت: المان این خلبان شهید در میدان فرودگاه رامسر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید خلعتبری از خلبانان بنام ایران است که نیروی دریایی عراق را فلج کرده بود، گفت: این شهید از شهدای محوری استان و شهید ملی است و باید برای معرفی بیشتر این شهید در سطح شهرستان، استان و کشور تلاش کنیم.

این مسئول از ایجاد غرفه دفاع مقدس در موزه شهدای رامسر خبر داد و گفت: قرار شد به دستور سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور این مکان برای نمایش آثار دفاع مقدس ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان خلبان شهید خلعتبری در رامسر

نصب المان خلبان شهید خلعتبری در رامسر