مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-18سياسي

تصمیم گیری درست نیازمند چشمان باز است/ شفافیت اصلی مهم در انتخابات


امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم رسالت بزرگی در انتخابات دارند که همانا انتخاب با چشمان باز است، گفت: نامزدها نیز اصل مهم شفافیت را در انتخابات رعایت کنند.

- ، با اشاره به چالش شفافیت به مثابه یکی از راه های ویژه در زمینه شناخت مردم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها، تاکید کرد: مردم باید با چشمان باز تصمیم بگیرند و لذا لازمه این امر شناخت درست است.

وی با اشاره به شفافیت به مثابه یک رکن اصلی در شناخت، افزود: نباید اشتباه کنیم زیرا همه چیز به دست خودمان است و در نتیجه آزمونی سرنوشت ساز پیش روی مردم ما در خرداد ماه 1400 قرار دارد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ما هستیم که می توانیم آینده روشن و سرنوشت ساز همراه با پیشرفت و ترقی را رقم بزنیم، تاکید کرد: باید درست تصمیم گرفت و از تصمیمات اشتباهی که بعضاً داشتیم درس بگیریم.

شریفی نیا خواستار توجه به شفافیت از سوی نامزدهای انتخاباتی شد و گفت: اگر خون شهدا نبود ایران امروز محل تاخت و تاز صدامیان و داعشیان بود و شرف و عظمت ما مورد دستبرد اجانب بود لذا باید بدانیم که امروز امانت دار چه میراث بزرگی محسوب می شویم.

وی با بیان اینکه امروز مردم ما مسئولیتی سنگین دارند و چشمان شهیدان به اقدام انقلابی مردم و حضور پای صندوق های رأی است، ابراز کرد: ما باید تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درست نیازمند چشمان باز است/ شفافیت اصلی مهم در انتخابات

تصمیم گیری درست نیازمند چشمان باز است/ شفافیت اصلی مهم در انتخابات