مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-18سياسي

اتابک: رسانه ها در انتشار اخبار انتخاباتی خطوط قرمز را مدنظر داشته باشند


رسانه ها در انتشار اخبار انتخاباتی و مسائل امنیت خطوط قرمز نظام شهرستان را مد نظر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علیرضا اتابک در نشست با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری انتخابات اظهار کرد: رسانه یک قدرت است و می تواند تاثیر زیادی در جامعه داشته و این یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه رسانه هم باید یک آگاهی کامل و لازم  در درج خبر داشته باشد، افزود: خبرنگار باید یک علم کامل و وافر  در درج اخبار داشته باشد.

اتابک اذعان کرد:کسی که به عرصه خبرنگاری ورود می کند باید علم رسانه و آگاهی خود را بالا ببرد چرا که این عرصه پرمخاطره است و خبرنگار  باعلم و آگاهی وارد این عرصه می شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه هر نظامی یک سری خطوط قرمز دارد، افزود: آگاهی بخشی از شرایط موجود جامعه از مهمترین اصل رسانه است و رسالت خبرنگار امید بخشی به جامعه است.

وی اذعان کرد: در بحث کرونا رسانه ها کمک کار ستاد مقابله با کرونا بوده که جای تقدیر و تشکر دارد چرا که رسانه ها در این ایام سخت کرونایی با آگاهی بخشی به جامعه در کنترل این بیماری کک شایانی داشته اند.

اتابک با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو در گچساران گفت: یکی از مسائل مهم برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس سورای اسلامی است چرا که انتخابات برای این شهرستان حائز اهمیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتابک: رسانه ها در انتشار اخبار انتخاباتی خطوط قرمز را مدنظر داشته باشند

اتابک: رسانه ها در انتشار اخبار انتخاباتی خطوط قرمز را مدنظر داشته باشند