مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-18اجتماعي

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در این شهرستان خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه 28 اردیبهشت، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم و از بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد، گاهی شدید و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است.

وی افزود: در روز چهار‏شنبه 29 اردیبهشت، مناطق ساحلی و جلگه ای، نیمه ابری همراه با کاهش دما و از اواخر روز با افزایش ابر و وزش باد همراه است و همچنین در ارتفاعات نیز آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش دما که از بعدازظهر با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه وپیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز پنج‏شنبه هفته ی جاری آسمان استان نیمه ابری خواهد بود و از روز جمعه 31 اردیبهشت تا یکشنبه 2 خرداد، وضعیت جوی استان، صاف تانیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در مازندران

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در مازندران