مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-18بين الملل

مسئولیت جنتی/حمایت تمام قد از غزه/آخرین اخبار انتخاباتی


جنایات رژیم صهیونیستی/ انتخابات 1400/ قتل بابک خرمدین امروز هم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- جنایات رژیم صهیونیستی/ انتخابات 1400/ قتل بابک خرمدین امروز هم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی همزمان با بمباران غزه، وزیر خارجه کشورمان با انتشار تصویری از ویرانی های غزه در توییتر واکنش نشان داد.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نامه ای جدید به رهبر معظم انقلاب به تشریح جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه قدس، محله شیخ جراح، مسجد الاقصی، غزه و سرزمین های اشغالی 1948 پرداخت و خواستار بسیج مواضع اسلامی و عربی و بین المللی شد.

اخبار دیگر در این رابطه را می توانید در لنیک های زیر بخوانید.

*** با توجه به شروع بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان، آیت الله جنتی این مسئولیت را بار سنگینی بر دوش شورای نگهبان خواند و خطاب به مردم گفت: مردم شریف بدانند بار سنگینی را بر دوش داریم، بررسی فردی که صلاحیت آن تأیید می شود به این معناست که فردی متدین است و واجبات شرعی را انجام می دهد و دست به گناه نمی زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت جنتی/حمایت تمام قد از غزه/آخرین اخبار انتخاباتی

مسئولیت جنتی/حمایت تمام قد از غزه/آخرین اخبار انتخاباتی