مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-18سياسي

همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر در سمنان برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر سه شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر در سطح استان برگزار می شود، بیان کرد: این همایش بعد از ظهر دوم خرداد ماه با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مکان این نشست و همایش، مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان است، افزود: جمع محدودی از رزمندگان و مدافعان خرمشهر در این نشست حضور خواهند داشت.

مدیر پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلام، به نیابت از آمریکا و اسراییل و برای مقابله با انقلاب اسلامی بود از سوی دیگر امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت شهدا و جانبازان است لیکن به هر میزان از خاطرات و افکار و آرمان های شهدا گفته شود، همچنان نیازمند پرداختن به ابعاد روحی آنها هستیم.

سرهنگ محمد نوروزیان با بیان اینکه شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس دفاع از حیثیت، ارزش ها و آرمان های انقلاب را به منصه ظهور رساندند، تاکید کرد: در آن برهه حساس از تاریخ، دفاع از خرمشهر برابر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر در سمنان برگزار می شود

همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر در سمنان برگزار می شود