مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-18فناوري

سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات وظیفه ذاتی و مهم شرکت مخابرات است


شرکت مخابرات باید به عنوان بسترساز ارائه و انتقال محتوا در کشور با استفاده از ابزارهای متنوع برای سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

- به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق ،27 اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد،با اشاره به گستره ارتباطات و نقش روابط عمومی در اتصال دوجانبه و تعاملی جوامع، کارکنان و مردم افزود: برقراری ارتباطات، بزرگ ترین رسالتی است که مجموعه مخابرات در کشور بر عهده دارد و این یک امتیاز برای ما محسوب می شود.

وی اضافه کرد: نگاه به موضوع ارتباطات، ابزارها و مضامین آن، نگاه متفاوتی ست که جوامع مختلف هر کدام با رویه خود به این حوزه می نگرند، البته در نگاه حاکم بر کشور ما ، ارتباطات منبعث از یک نگاه الهی ست و ارزش و تقدس دارد.

مهندس سلطانی تصریح کرد: دست اندرکاران حوزه ارتباطات اگر با این دید ارزشی به موضوع نگاه بکنند موفق تر خواهند بود.

وی افزود: فعالیت در مسیری که تعاملات بین ذینفعان را ارتقاء می بخشد، وظیفه اصلی روابط عمومی است و این نکته به خودی خود نشانگر اهمیت و ارزش ذاتی حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات وظیفه ذاتی و مهم شرکت مخابرات است

سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات وظیفه ذاتی و مهم شرکت مخابرات است