مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-18سياسي

شفافیت عملکرد داوطلبان انتخابات آینده کشور را تضمین می کند


مردم باید در جریان فعالیتهای مدیریتی تأثیرگذار داوطلبان انتخابات باشند تا با مقایسه عملکرد آنها و انتخاب افراد شایسته آینده کشور را تضمین کنیم.

- خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اظهار داشت: انسان مؤمن همانگونه که در مسائل شخصی خود باید دقت لازم و کامل را داشته باشد باید در مقابل آن در مسائل اجتماعی و گروهی هم احساس وظیفه کند.

وی با اشاره به آیات قرآن، افزود: در آیات قرآن هم آمده است که انسان های مؤمن افرادی هستند که ایمان به خدا و رسول خدا دارند و همچنین در امور اجتماعی و مسائل گروهی مشارکت می کنند.

امام جمعه شهرضا، بیان کرد: نظام اسلامی با برکت خون شهدا به پا شده است و وظیفه هر مؤمن در برابر خود این است حضور جدی در مسائل اجتماعی نظام اسلامی حضور داشته باشد که یکی از شاخصه های آن حضور در انتخابات است.

وی با توجه به اینکه انتخابات وظیفه اساسی برای انسان های مؤمن است تصریح کرد: اگر دقت کنیم می بینیم که یک وظیفه اساسی برای انسان هایم ومن انتخابات است و سهل انگاری و بی تفاوتی در برابر این امر گناه به حساب می آید چراکه شرکت نکردن در انتخابات باعث از بین رفتن حق مردم در داشتن دولت انقلابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت عملکرد داوطلبان انتخابات آینده کشور را تضمین می کند

شفافیت عملکرد داوطلبان انتخابات آینده کشور را تضمین می کند