موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-18بين الملل

پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از «امان» شد


نمایندگان پارلمان اردن با ارسال نامه ای به دولت این کشور اخراج هرچه سریعتر سفیر رژیم صهیونیستی را در اعتراض به جنایات اخیر این رژیم در اراضی اشغالی، - به نقل از المیادین، نمایندگان پارلمان اردن با ارسال نامه ای به دولت این کشور خواستار اخراج هرچه سریع تر سفیر رژیم صهیونیستی از امان شدند.

بر اساس این گزارش، عبدالمنعم العودات رییس پارلمان اردن در این زمینه گفت: نامه ای به امضای نمایندگان پارلمان اردن رسیده و برای دولت ارسال شده است.

در این نامه، نمایندگان اردنی اخراج سفیر رژیم صهیونیستی را خواستار شده اند.

وی همچنین اظهار داشت: نمایندگان پارلمان اردن معتقدند که سفیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به جنایات اخیر این رژیم در نوار غزه باید اخراج شود.

نمایندگان همچنین فراخواندن سفیر اردن از تل آویو را خواستار شده اند.

پیش از این، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه خواستار اداره بیت المقدس به شیوه ای جدید شد و گفت: درباره گام های بین المللی که برای آزادی قدس و محافظت از مردم فلسطین از تعرض ها برداشته خواهد شد، حمایت سیاسی و نظامی خواهیم کرد.

اردوغان در ادامه از سیاست های آمریکا و اروپا و چشم پوشی آنها از واقعیت انتقاد کرد و گفت: اسراییل رژیم تروریستی است که می کوشد به بهانه (دفاع در برابر) مقاومت فلسطین، به اقدامات خود مشروعیت ببخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از «امان» شد

پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از «امان» شد