مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-18اقتصادي

معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه مواد شوینده و سلولزی


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه های گوناگون و برنامه جدی برای حمایت از فعالان صنایع مختلف در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته حضور خواهد داشت.

بانک سامان که به واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال های گذشته به انتخاب اول شرکت های تولیدی و صنعتی به ویژه در حوزه مواد شیمیایی تبدیل شده، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار خواهد داد.

نمایشگاه مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از 28 تا 31 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه مواد شوینده و سلولزی

معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه مواد شوینده و سلولزی