مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-18سياسي

مخالفت شورا با مشارکت شهرداری در ساخت هتل در پهنه فضای سبز


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موافقت شورا با ایمن سازی پل های عابر پیاده گفت: شورا با مشارکت شهرداری برای ساخت هتل در پهنه فضای سبز و نیز در محدوده ای که پیوست ترافیکی ندارد، - رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موافقت شورا با ایمن سازی پل های عابر پیاده گفت: شورا با مشارکت شهرداری برای ساخت هتل در پهنه فضای سبز و نیز در محدوده ای که پیوست ترافیکی ندارد، مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان دویست و نود و پنجمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه کرونا باعث شده جلسات شورا سر وقت و به صورت منظم برگزار شود چرا که اعضا به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی سر وقت در جلسه حضور پیدا می کنند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در جلسه امروز بحث سرمایه گذاری در مشارکت ساخت دو هتل بود که یکی در کمیسیون مورد تایید و یکی رد شده بود که هر دو در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت اما اعضای شورا به دلایلی به آن رای ندادند.

وی ادامه داد: ساخت هتل در پهنه جی و نیز ساخت هتل در جای پر ترافیک در منطقه 2 در نهایت اعضا به مشارکت شهرداری تهران در ساخت این دو هتل رای ندادند و لذا اگر بخش خصوصی خود بخواهد در این خصوص اقدام کند باید مسیر قانونی را طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورا با مشارکت شهرداری در ساخت هتل در پهنه فضای سبز

مخالفت شورا با مشارکت شهرداری در ساخت هتل در پهنه فضای سبز