مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-18سياسي

تجمع مردمی حمایت از غزه در تبریز


مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری های اخیر در نوار غزه، مقابل بیت امام جمعه تبریز، تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری های اخیر در نوار غزه، مقابل بیت امام جمعه تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.

تجمع کنندگان شعارهایی را در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و در محکومیت صهیونیست ها سر داده و پرچم این رژیم غاصب را به آتش کشیدند.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این تجمع اظهار داشت: در ماه نوامبر دادگاهی در اسراییل به نفع گروه شهرک نشین اسراییلی رأی داد که منجر به حکم اخراج 87 فلسطینی در جنوب مسجدالاقصی شد.

وی افزود: مدافعان آزادی در برابر موشک باران و تخریب دفاتر رسانه های بین المللی که جنایت های صهیونیست ها را به شبکه های تلویزیونی جهان مخابره می کردند، کجا هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: مهم ترین دستاورد جنگ اخیر فراتر رفتن رویارویی با صهیونیست ها از غزه و درگیر شدن جوانان، مردان و زنان فلسطینی با شهرک نشینان غاصب صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردمی حمایت از غزه در تبریز

تجمع مردمی حمایت از غزه در تبریز