مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-18اقتصادي

تسلیم فشارها برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات نخواهیم شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، در جلسه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات گفت: هیچ فشاری برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی زراعی و باغات در تصمیم گیری ها تأثیری نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه گفت: کمیسیون تبصره یک ماده یک که مسئولیت حفظ باغات و اراضی را برعهده دارد یکی از کمیسیون های حساس در راستای حفظ سرمایه های ملی یعنی اراضی باغی و زراعی است و بایستی با تمام دقت تمام پرونده ها در آن بررسی و کارشناسی شود.

وی ادامه داد: در این زمینه لازم است جهاد کشاورزی به عنوان دبیرخانه کمیسیون همه مستندات را استخراج و به کمیسیون ارائه کند و در خصوص تمامی پرونده های مطروحه در سال های قبل نیز رصد و گزارش تحقق مصوبات را ارائه و اطلاع رسانی کند، لذا کمیسیون با جدیت تمام مصمم به تصمیم گیری در راستای قانون بوده و تحت هیچ گونه فشاری تسلیم نخواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران افزود: امروزه حفظ و گسترش فضای سبز و توسعه باغات برای حفظ سلامت و زیست مناسب شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت این امر در حواشی شهرهای بزرگ مثل تهران یک ضرورت اجتناب ناپذیر به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم فشارها برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات نخواهیم شد

تسلیم فشارها برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات نخواهیم شد