مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-18سياسي

تربیت قرآنی؛ عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنانی در مراسم تقدیر از دستگاه های همکار دربرگزاری مسابقات ملی و بین المللی قرآن تربیت قرآنی را عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچون طلاق واعتیاد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی مهر، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تقدیر از دستگاه های همکار در برگزاری مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال 1399 با اشاره به فضیلت کلام الله مجید اظهار کرد: براساس روایات فضیلت قرآن بر سایر کلام مانند فضیلت خدا بر سایر مخلوقات است؛ کلام هایی که بار معنایی دارند، محتاج قرآن کریم هستند؛ نسبت کلام الله مجید با سخن مردم نسبت نیاز مطلق به بی نیاز مطلق است.

وی با اشاره به آیه إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ ، گفت: قرآن ما را به یک راه و مسیر هدایت می کند که با استحکام است و فقط قرآن این کار را می کند؛ راه پر قوام با کلام الله مجید معرفی شده است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه قرآن خودش از مقوله قرائت است و از خوانش پیامبر اکرم (ص) شکل گرفته است، افزود: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ … ؛ به همین جهت خداوند می فرماید که راه علم آموزی از قرآن می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت قرآنی؛ عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی

تربیت قرآنی؛ عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی