مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-18پزشكي

پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج به دانشجویان/ طراحی سه بسته وام ودیعه مسکن


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی به ازای هر ازدواج خبر داد و گفت: در حوزه وام ودیعه مسکن نیز سه بسته وام طراحی شده و بسته به محل زندگی دانشجویان پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهروز رحیمی ضمن در نشست مشترک معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی بیان این که دانشجو باید با خاطر آسوده در دانشگاه حضور داشته باشد، ابراز کرد: با آماده سازی زیر ساخت های دانشجویی، فرهنگی، رفاهی و معیشتی می توان شرایطی را فراهم کرد که آرامش خاطر لازم در میان دانشجویان عزیز ایجاد شود.

به واقع صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت رسالتی جز توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای دانشجویان مستعد را در اهداف طراحی شده خود ندارد.

او ادامه داد: این رسالت به عنوان یک مأموریت اصلی همیشه مد نظر صندوق رفاه بوده و تلاش ما این است که زیرساخت هایی خود را در حوزه رفاهی افزایش و برای آرامش دانشجویان تلاش کنیم.

در این میان یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد و این توجه باید همگانی باشد، نهضت توجه همه جانبه در ابعاد مختلف رفاهی، از لحاظ تسهیلات مالی و وامی، خوابگاه، ورزش و مسائل فرهنگی دانشجویان است که بر این اساس عزم خود را جزم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج به دانشجویان/ طراحی سه بسته وام ودیعه مسکن

پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج به دانشجویان/ طراحی سه بسته وام ودیعه مسکن