مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-18سياسي

درخواست برپایی اجتماع برای محکومیت جنایات صهیونیست ها در اصفهان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مطالبات و درخواست هایی از سوی مردم وجود دارد که اجتماعی برای محکومیت جنایات صهیونیست ها برپا شود که به همین دلیل درخواستی را برای برگزاری این اجتماع به ستاد استانی مبارزه با کرونا دادیم.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مطالبات و درخواست هایی از سوی مردم وجود دارد که اجتماعی برای محکومیت جنایات صهیونیست ها برپا شود که به همین دلیل درخواستی را برای برگزاری این اجتماع به ستاد استانی مبارزه با کرونا دادیم.

محمدعلی احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این روزها شاهد جنایت صهیونیست های ملعون در به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین هستیم و جای تعجب دارد که مدعیان دفاع از حقوق بشر هیچ واکنشی نسبت به این جنایات نشان نمی دهند.

وی افزود: اینکه کودکانی در افغانستان به دست گروه های تروریستی به شهادت برسند و همچنین رژیم کودک کش صهیونیستی همچون سال های گذشته وقتی قدرت مقابله با دفاع موشکی حماس را ندارد دست به اقدامات تروریستی و ضدحقوق بشری بزند و مدعیان حقوق بشر سکوت کنند قابل قبول نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: امروز شاهد هستیم که مردم مظلوم فلسطین مورد هجوم جنگنده های پیشرفته رژیم صهیونیستی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برپایی اجتماع برای محکومیت جنایات صهیونیست ها در اصفهان

درخواست برپایی اجتماع برای محکومیت جنایات صهیونیست ها در اصفهان