مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-18سياسي

آیت الله علم الهدی: جبهه فلسطین، جبهه اسلام است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز جبهه فلسطین در مقابل استکبار، جبهه اسلام در برابر دشمنان قرآن، اسلام و پیامبر اکرم(ص) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم اعلام انزجار حوزویان خراسان از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطین و افغانستان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، از تعبیر قرآنی مبارک برای مسجدالاقصی گفت و با اشاره به آیه یک سوره اسراء، اظهار کرد: استفاده از عنوان مبارک برای حرم و سپس مسئله هدایت جهانیان در این آیه ذکر شده که به معنی آن است که مبارک بودن یک سرزمین مبدا و مقدمه هدایت می باشد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه مسجدالحرام منشا هدایت جهانیان است زیرا نقطه شفاف توحیدی حضرت حق می باشد و جریان بعثت و ولادت امیرمومنان(ع) در آن اتفاق افتاده و در واقع ابزار هدایت جهانیان است، ابراز کرد: خصوصیتی که خدا برای مسجد الاقصی بیان می کند، نیز همین ویژگی مبارک بودن را دارا، و مبارک بودن و قداست این مسجد در عرض مسجدالحرام است.

وی با بیان اینکه جنایات استکبار، نشان دهنده خصوصیت و ویژگی سرزمین فلسطین یعنی همان مبارک بودن است که مقدمه هدایت جهانیان است، تصریح کرد: امروز جبهه فلسطین در برابر استکبار، جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: جبهه فلسطین، جبهه اسلام است

آیت الله علم الهدی: جبهه فلسطین، جبهه اسلام است