مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-18سياسي

فشار مافیای قدرت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان بی تاثیر است


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مازندران گفت: تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها براساس فشار مافیای قدرت صورت نگرفته و فقط طبق قانون عمل شده است.

- با بیان اینکه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا براساس فشارهای سیاسی یا مافیای قدرت یا افراد و جریانات خاص، توصیه های داخل استان و خارج استان صورت نگرفته است، افزود: تماس های مختلف، پیام ها، توصیه های حضوری و شفاهی مبنی براین که باید فلان داوطلب تایید یا رد شود، مورد توجه قرار نگرفت و فقط طبق مستندات عمل کردیم.

وی افزود: تأیید یا رد صلاحیت افراد طبق مستندات قانونی بود و توصیه پذیری و نفوذپذیری را ممنوع اعلام کردیم و اجرای قانون را مبنا قرار دادیم.

سعادتی یادآور شد: اساس را بر مسیری که با مردم عهد و پیمان بستیم، قرار دادیم، هرچند شاهد برخی بداخلاقی ها و مصاحبه هایی از تریبون های مقدس علیه هیئت نظارت، فشارها و توصیه هایی از سوی نمایندگان، ائمه جمعه و برخی مسئولان بودیم.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مازندران با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی امنیتی مراقبت از پشت صحنه امور زندگی مردم را عهده دار هستند و برای حراست از و حفاظت از نظام و حقوق مردم براساس مستندات تصمیم گیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مافیای قدرت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان بی تاثیر است

فشار مافیای قدرت در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان بی تاثیر است