مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-18دانش

رشد چهار برابری قرارداد های ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر در سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که به صورت مجازی برگزار شد؛ - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ارتباط این دانشگاه با صنعت نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است و جذب قرارداد های صنعتی این دانشگاه در سال 99 نسبت گذشته رشد چهار برابری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که به صورت مجازی برگزار شد؛ گفت: دانشگاه های کشور نسبت به گذشته بیشتر به سمت فعالیت های کاربردی حرکت کرده اند؛ بنابراین می توان گفت که دانشگاه ها به سمت حرکت برای ایجاد دانشگاه های نسل سوم و چهارم هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز اولویت خود را تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم قرار داده است؛ افزود: باتوجه به اینکه حرکت به سمت فناوری و کاربردی سازی آن در جامعه از اولویت های دانشگاه نسل چهارم است بنابراین دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز برنامه راهبردی خود را در این زمینه طراحی کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: ارتباط این دانشگاه با صنعت نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است و جذب قرارداد های صنعتی این دانشگاه در سال 99 نسبت گذشته رشد چهار برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چهار برابری قرارداد های ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر در سال 99

رشد چهار برابری قرارداد های ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر در سال 99