مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-18پزشكي

بیش از 3000 نفر در کهگیلویه واکسن کرونا دریافت کردند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان کهگیلویه تاکنون 3 هزار و 795 نفر در این شهرستان واکسن کرونای خود را دریافت کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان کهگیلویه تاکنون 3 هزار و 795 نفر در این شهرستان واکسن کرونای خود را دریافت کردند.

محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: در فاز 2 اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا و در مرحله اول این فاز یک هزار و 929 نفر از گروه هدف بالای 80 سال شهرستان کهگیلویه در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: تعداد 750 نفر تا کنون نوبت دوم واکسن کووید 19 خود را دریافت کرده اند و بقیه افراد نیز بر اساس زمان دریافت نوبت اول واکسن خود، در تاریخ مشخص شده جهت دریافت نوبت دوم واکسن به مراکز مربوطه مراجعه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیب زادگان با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه سنی 75 تا 79 سال در مراکز مشخص شده اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 شهرستان بیان کرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده بر روی سامانه سیب وزارت بهداشت تعداد افراد این گروه سنی یک هزار و 81 نفر می باشند که طی اطلاع رسانی صورت گرفته توسط مراکز خدمات جامع سلامت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3000 نفر در کهگیلویه واکسن کرونا دریافت کردند

بیش از 3000 نفر در کهگیلویه واکسن کرونا دریافت کردند