مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-18اقتصادي

دستگیری 10 نفر در رابطه با پرونده های کلان مالیاتی توسط پلیس امنیت اقتصادی


رییس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به دستگیری 10 نفر از افرادی که دارای پرونده های کلان مالیاتی بودند، گفت: برخی از این متهمان به نام کارمند یا کارگرشان، کارت بازرگانی دریافت کرده و بعد از اینکه با کارت بازرگانی کار کرده اند، مالیات برای کارمند یا کارگر شرکت آمده است که حتی یک ریال هم مراوده مالی نداشته اند.

علی ولیپور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی در گفت وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که به گفته آقای استاندار استفاده از ماینرها برای استخراج رمز ارزها به دلیل مصرف بیش از حد برق تخلف است، آیا اگر دستگاهی از ماینر استفاده کند با آن برخورد می شود، گفت: دستگاه های ماینر قاچاق است و در اختیار هر کسی باشد، توقیف شده و با آن فرد برخورد می شود.

تفاوتی بین دستگاه دولتی و افراد عادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر مجوز از طریق بانک مرکزی برای آن صادر شده باشد، از نظر قانونی قاچاق محسوب نشده و با آن برخورد نمی شود و اجازه فعالیت دارد، اما در صورت عدم مجوز از سوی بانک مرکزی، چه این دستگاه های ماینر در اختیار دستگاه دولتی و چه در اختیار سایر افراد باشد، قاچاق محسوب شده و برخورد قانونی صورت می گیرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره زمین خواری نیز گفت: زمین خواری بیشتر در مناطقی که ارزش زمین بالاست و زمین خالی وجود دارد، صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 نفر در رابطه با پرونده های کلان مالیاتی توسط پلیس امنیت اقتصادی

دستگیری 10 نفر در رابطه با پرونده های کلان مالیاتی توسط پلیس امنیت اقتصادی