مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-18بين الملل

منابع آگاه: نتانیاهو برای پایان دادن به حملات علیه غزه از واشنگتن مهلت خواست


همزمان با تأکید رسانه ها بر پیروزی گروه های مقاومت فلسطین در جنگ با تل آویو، منابع آگاه غربی خبر دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به عملیات نظامی در نوار غزه از واشنگتن چند روز زمان خواسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری ترکیه ای آناتولی ، امروز (سه شنبه)، به نقل از منابع آگاه غربی اطلاعاتی درباره احتمال آتش بس در نوار غزه منتشر کرد.

منابع مذکور به آناتولی خبر دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت آمریکا خواسته است که به این رژیم دو یا سه روز برای پایان دادن به عملیات نظامی در نوار غزه مهلت بدهد.

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، به خبرنگار آناتولی گزارش دادند که آمریکایی ها روزهای یکشنبه و دوشنبه از نتانیاهو خواستند که به تجاوزات این رژیم علیه نوار غزه پایان دهد که نتانیاهو در پاسخ گفت، به دو یا سه روز زمان برای تکمیل عملیات ارتش علیه برخی اهداف در نوار غزه نیاز دارد.

این درخواست پس از آن مطرح شده است که منابع خبری طی روزهای گذشته از موفقیت گروه های مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی و شلیک بیش از 3000 راکت و موشک به سمت شهرهای اشغالی از جمله تل آویو خبر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آگاه: نتانیاهو برای پایان دادن به حملات علیه غزه از واشنگتن مهلت خواست

منابع آگاه: نتانیاهو برای پایان دادن به حملات علیه غزه از واشنگتن مهلت خواست