مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-18سياسي

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است


برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم درانتخابات، مجموعه دفتر تبلیغات با داشتن گروه های تبلیغی و مبلغان متخصص و همچنین مبلغان فعال در عرصه فضای مجازی از ظرفیت بی نظیری برخوردار است.

- ، جلسه شورای اداری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران ارشد این معاونت در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک عید سعید فطر از زحمات و تلاش های بی وقفه مدیران این معاونت در جهت تسهیل امور تبلیغی تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه بیان کرد: نفس برگزاری چنین جلساتی جهت پیشرفت در امور کار و اهداف این معاونت بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم میانگین در هر ماه این جلسات برگزار شود.

دکتر روستاآزاد با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: در اوایل ماه مبارک رمضان محتوای تبلیغی به عنوان ره توشه تبلیغ منتشر گردید که کار بسیار ارزشمند و مفیدی بود که جا دارد از مجموعه گروه تولید محتوا تشکر نماییم.

حجت الاسلام روستا آزاد اظهار داشت: برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق های رأی، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن گروه های تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است