مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-18اقتصادي

اعلام آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی مناطق کم برخوردار


تفاهم نامه همکاری فی مابین بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس با هدف رفع چالش ها و تنش های آبی در مناطق کم برخوردار امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این تفاهم نامه که به امضای رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس و رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسیده است، تامین آب شرب از طریق ارتقای کیفی شبکه آبرسانی ثابت و سیار در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین، خیرین و توان تخصصی گروه های جهادی مهمترین محور همکاری مشترک عنوان شده است.

  کمک به کاهش و رفع محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی در موضوع تامین و توزیع آب شرب، هم افزایی بین دستگاه ها جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، شناخت و به کارگیری ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی مناطق محروم، تقویت روحیه و فرهنگ جهادی در مشارکت های مردمی، تقویت روحیه امید در جامعه و الگو سازی همکاری فی مابین جهت بسط در سطح استان از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس در محور های اجرای پروژه های آبرسانی روستایی، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستایی و تکمیل پروژ های نیمه تمام، ارتقای شبکه آبرسانی ثابت و سیار، کمک به اجرای برنامه های اصلاح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی مناطق کم برخوردار

اعلام آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی مناطق کم برخوردار