مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-18سياسي

راه اندازی پویش ملی « اگر من رییس جمهور ایران بودم» در دانشگاه آزاد


نماینده رییس دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی استان تهران گفت: پویش ملی «اگر من رییس جمهور ایران بودم» با مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد.

- امید طاهرنژاد نماینده رییس دانشگاه آزاد در تشکل های اسلامی دانشگاهیان سما استان تهران در گفت وگو با به خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: به منظور به میدان آمدن ظرفیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای مشارکت حداکثری انتخابات 1400 و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، پویش ملی اگر من رییس جمهور ایران بودم در فضای مجازی راه اندازی شد.

وی در خصوص نحوه شرکت در این پویش ادامه داد: در این پویش هرکدام از شرکت کنندگان می توانند برنامه ها، دیدگاه ها و دغدغه های خود را از منظر یک نامزد رییس جمهوری در قالب یک ویدئوی کوتاه مطرح کنند و عملاً این ویدئوها نوعی از نطق انتخاباتی است که توسط هر یک از شرکت کنندگان ایراد می شود.

طاهرنژاد گفت: این نطق انتخاباتی می تواند از طرف فرد شرکت کننده باشد و دیدگاه ها و برنامه های خود را مطرح کند و یا نطق انتخاباتی برای هر نامزد دیگری باشد که ایشان را شایسته ریاست جمهوری می داند.

وی پیرامون راه های شرکت در پویش ملی اگر من رییس جمهور ایران بودم اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند ویدئوی حداکثر 5 دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش ملی « اگر من رییس جمهور ایران بودم» در دانشگاه آزاد

راه اندازی پویش ملی « اگر من رییس جمهور ایران بودم» در دانشگاه آزاد