مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18سياسي

دانشگاه ها باید از دل قراردادهای صنعتی مقاله تولید کنند


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه نسل چهارم به دنبال رفع نیازهای جامعه و صنعت است، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که از دل قراردادهای صنعتی مقاله استخراج کنیم.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه نسل چهارم به دنبال رفع نیازهای جامعه و صنعت است، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که از دل قراردادهای صنعتی مقاله استخراج کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: دانشگاه های کشور نسبت به گذشته بیشتر به سمت فعالیت های کاربردی حرکت کرده اند، بنابراین می توان گفت که دانشگاه ها به سمت حرکت برای ایجاد دانشگاه های نسل سوم و چهارم هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز اولویت خود را تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم قرار داده است، افزود: باتوجه به اینکه حرکت به سمت فناوری و کاربردی سازی آن در جامعه از اولویت های دانشگاه نسل چهارم است، بنابراین دانشگاه صنعتی امیرکیبر نیز برنامه راهبردی خود را در این زمینه طراحی کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: ارتباط این دانشگاه با صنعت نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است و جذب قراردادهای صنعتی این دانشگاه در سال 99 نسبت گذشته رشد چهاربرابری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید از دل قراردادهای صنعتی مقاله تولید کنند

دانشگاه ها باید از دل قراردادهای صنعتی مقاله تولید کنند