مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-18اقتصادي

اشتغالزایی بنیاد برکت در مناطق روستایی نهاوند/ اختصاص 20 میلیارد تومان


فرماندار شهرستان نهاوند از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی از سوی بنیاد برکت در مناطق روستایی در شهرستان خبر داد.

- مراد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه از سوی بنیاد برکت استان همدان 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش اشتغال در مشاغل خرد و روستایی به این شهرستان اختصاص داده شد اظهار کرد: بنیاد برکت به منظور محرومیت زدایی از مناطق روستایی نهاوند خوشبختانه طی سال گذشته و امسال سرمایه گذاری خوبی داشته است.

وی افزود: سال گذشته از سوی بنیاد برکت 8 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در مناطق روستایی شهرستان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار در 17 روستا برای200 نفر در مشاغل خانگی و بومی ایجاد اشتغال کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند در این خصوص اضافه کرد: سال گذشته از یک هزار و  141 نفر متقاضی که با همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی و امام جماعت روستاها ثبت نام به عمل آمد پس از پالایش 335 نفر به بانک معرفی شد که از این تعداد 135 نفر به دلیل نقص در پرونده و تامین نشدن ضامن انصراف داده و در نهایت به 200 نفر از واجدین شرایط تسهیلات پراخت شد.

وی در خصوص برنامه های در دست اقدام برای اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی گفت: با میزان اعتباری که امسال از سوی بنیاد برکت به شهرستان اختصاص یافته برای480


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی بنیاد برکت در مناطق روستایی نهاوند/ اختصاص 20 میلیارد تومان

اشتغالزایی بنیاد برکت در مناطق روستایی نهاوند/ اختصاص 20 میلیارد تومان