مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-18سياسي

ذاکر: عدالت و شایسته سالاری در عزل و نصب ها رعایت شود


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت و شایسته سالاری در عزل و نصب ها گفت: باید در عزل و نصب ها، قومیت بازی و فامیل بازی را کنار گذاشت و این مهم در دستور کار وزرا و مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت؛ سیدسلمان ذاکر در صحن علنی امروز ( سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در تذکری به وزیر کشور و مسئولان دستگاه های اجرایی، گفت: در عزل و نصب ها دقت و شایسته سالاری را رعایت کنید؛ انصاف داشته باشید و از تبعیض خودداری کنید، استان ما استان محل آزمایش مدیران ناکارآمد و ناشایست نیست؛ متاسفانه استان به محلی برای تربیت افرادی تبدیل شده که دلبخواه برخی مسئولان و مقامات هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم افزود: باید افرادی به کارگیری شوند که استان، فرهنگ و آداب و رسوم مردم را بشناسند و احساسات مردم را جریحه دار نکنند و برای خدمت به مردم تلاش کنند؛ متاسفانه در حال حاضر گرفتار این مقوله هستیم در کدام یک از استان ها این همه مدیرکل غیربومی به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: مدیرانی که استانی نباشند تمام وقت خود را به رفت و آمدها اختصاص می دهند و دائم در سفر هستند؛ دارایی و پول آنها در استان های دیگر اما قدرت شان در استان ما است؛ مدیران غیربومی در برخی موارد حتی 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: عدالت و شایسته سالاری در عزل و نصب ها رعایت شود

ذاکر: عدالت و شایسته سالاری در عزل و نصب ها رعایت شود