مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-18اقتصادي

مصرف برق مشترکان پرمصرف چند برابر کم مصرف هاست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن متولی زاده مدیر عامل توانیر از افزایش پیک بار شبکه سراسری به 49700 مگاوات تا 26 اردیبهشت جاری خبر داد و گفت: - مدیر عامل توانیر گفت: هریک از مشترکان پر مصرف 20 برابر یک مشترک کم مصرف برق مصرف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن متولی زاده مدیر عامل توانیر از افزایش پیک بار شبکه سراسری به 49700 مگاوات تا 26 اردیبهشت جاری خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار مگاوات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته است.

متولی زاده کاهش 3500 مگاوات از توان تولید نیروگاه های برق آبی به جهت کاهش ذخیره آب سد ها را از دیگر مسایل شبکه در فصل گرما برشمرد و با اشاره به ضرورت تامین برق مطمئن و پایدار و تلاش جدی همکاران صنعت برق در بخش های فنی، بر لزوم پشتیبانی موثر روابط عمومی های صنعت برق از تلاش ها در این بخش و تمرکز بر موضوع پیک شبکه تاکید کرد.

وی بار مدیریت شده شبکه در سال گذشته را بیش از 5600 مگاوات ذکر کرد که امسال 3500 مگاوات به آن افزوده شده و باید حدود 10 هزار مگاوات مدیریت بار در بازه زمانی نسبتا طولانی اتفاق بیافتد که از حساسیت بالایی برخوردار است و کار بیشتری را می طلبد.

مدیرعامل توانیر در جمع مدیران روابط عمومی وزارت نیرو، توانیر و شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق، اولین گام در این خصوص را ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق مشترکان پرمصرف چند برابر کم مصرف هاست؟

مصرف برق مشترکان پرمصرف چند برابر کم مصرف هاست؟