مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-18اقتصادي

آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی استان فارس


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از آمادگی گروه های جهادی در جهت کمک به حل تنش های آبی در مناطق کم برخودار استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل قزل سفلی ظهر سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس، گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت تخصصی گروه های جهادی در حوزه آبرسانی در راستای کمک به کاهش و حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار و روستایی فعالیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی فارس با توجه به وضعیت کم آبی استان در سال جاری در کنار شرکت آب و فاضلاب استان فارس خواهد بود و با هم افزایی همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی بویژه مجمع خیرین آب رسان به کمک مردم در مناطق کم برخوردار خواهد شتافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این تفاهم نامه تأمین آب شرب از طریق ارتقا کیفی شبکه آبرسانی ثابت و سیار در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین؛ خیرین و توان تخصصی گروه های جهادی مهمترین محور همکاری مشترک می باشد.

کمک به کاهش و رفع محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی در موضوع تأمین و توزیع آب شرب، هم افزایی بین دستگاه های جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، شناخت و بکارگیری ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی استان فارس

آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی استان فارس