مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-18بين الملل

آمریکا، حامیان مالی داعش را در سوریه و ترکیه هدف قرار می دهد


آمریکا در حال انجام اقداماتی جدید برای سخت تر کردن کار داعش جهت انتقال پول است که شامل اهدا کنندگان از حامیان بین المللی از طریق ترکیه و سوریه می شود.

- آمریکا در حال انجام اقداماتی جدید برای سخت تر کردن کار داعش جهت انتقال پول است که شامل اهدا کنندگان از حامیان بین المللی از طریق ترکیه و سوریه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خزانه داری آمریکا روز دوشنبه تحریم هایی را علیه سه شخص حقیقی و یک کمپانی اعلام کرد که همگی آنها نقش های کلیدی در شبکه مالی غیر قانونی داعش دارند.

یکی از افراد تحریم شده علا خنفورا است که از کمپانی خدمان مالی مستقر در ترکیه برای انتقال هزاران دلار به عملیات داعش در سراسر سوریه استفاده می کند.

مقام های خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کردند، در 2017 و بار دیگر در 2019 وی به تسهیل انتقال پول بین رهبران ارشد داعش اقدام کرده بود.

تحریم های جدید همچنین شامل حال کمپانی Al-Fay می شود که سرویس خدمات پولی در ترکیه است و همچنین دو برادر به نامه های ادریس الفای و ابراهیم الفای هدف این تحریم ها هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا گفته، ادریس الفای از این کمپانی برای انتقال کمک های مالی به اعضای داعش از جمله عملیات آنها در الهول در شمال شرق سوریه استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا، حامیان مالی داعش را در سوریه و ترکیه هدف قرار می دهد

آمریکا، حامیان مالی داعش را در سوریه و ترکیه هدف قرار می دهد