مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-18سياسي

بدون مشارکت هدف تشکیل حکومت اسلامی زیر سوال می رود / مردم نسبت به احزاب اقبال ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نشست همایش حکمرانی ایران 1408 با موضوع مشارکت و حقوق شهروندی با حضور محمد حسین قائد شرف دبیر پیشین اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، - دومین نشست همایش حکمرانی ایران 1408 با موضوع مشارکت و حقوق شهروندی با حضور صاحبنظران این حوزه و از سوی دفتر نحکیم وحدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نشست همایش حکمرانی ایران 1408 با موضوع مشارکت و حقوق شهروندی با حضور محمد حسین قائد شرف دبیر پیشین اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، محمد صالح مفتاح معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حامد نیکونهاد معاون پژوهشکده قوه قضاییه از سوی دفتر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت برگزار شد.

محمد صالح مفتاح معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این نشست گفت: مشارکت از موضوعات اساسی انقلاب اسلامی است و از همان ابتدا نقش مردم در گفتمان امام خمینی و جهت گیری انقلاب حائز اهمیت بوده است؛ اما هر چه جلوتر آمدیم مسئله مشارکت کمرنگ تر شد تا جایی که به باور برخی ها شاید مشارکت حداقلی بتواند فضای بهتری را در کشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی زمینه هایی را برای مشارکت مردم از جمله در انتخابات فراهم کرده است، افزود: سوال این است که آیا ساختار قانون انتخابات می تواند زمینه مشارکت عمومی مردم را فراهم کند؟ و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون مشارکت هدف تشکیل حکومت اسلامی زیر سوال می رود / مردم نسبت به احزاب اقبال ندارند

بدون مشارکت هدف تشکیل حکومت اسلامی زیر سوال می رود / مردم نسبت به احزاب اقبال ندارند