مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-18ورزشي

واکسیناسیون خودرویی؛ مدلی موفق / واکسیناسیون 500 تن طی 70 دقیقه در سرخه حصار


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، واکسیناسیون خودرویی را مدلی موفق خواند و گفت: دیروز در 70 دقیقه 500 نفر در خودروها با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند.

- فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، واکسیناسیون خودرویی را مدلی موفق خواند و گفت: دیروز در 70 دقیقه 500 نفر در خودروها با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند.

همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در ورزشگاه تختی، گفت: امروز یک کار جمعی و بین بخشی در حال برگزاری است.

ارگان های مختلفی ذی مدخل انجام این کار مهم هستند و یک نقطه وصل و همگرایی پیروزمندی و ظفر ما در مباحث اجتماعی است و من خوشحالم در طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون هم انجام می شود.

وی با تاکید بر جنبه های اجتماعی طرح شهید سلیمانی، افزود: امروز گام پنجم طرح شهید سلیمانی با مولفه پررنگ واکسیناسیون با ممارست در سایه همگرایی در حال انجام است.

زالی تاکید کرد: وقتی ما میزبان عزیزان 80 سال به بالا بودیم، شنبه هفته گذشته روز سختی بود و در تهران به دلیل اختلال در اطلاع رسانی شاهد ازدحام شهروندان تهرانی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون خودرویی؛ مدلی موفق / واکسیناسیون 500 تن طی 70 دقیقه در سرخه حصار

واکسیناسیون خودرویی؛ مدلی موفق / واکسیناسیون 500 تن طی 70 دقیقه در سرخه حصار