مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-18بين الملل

درخواست صهیونیست ها از نتانیاهو برای تداوم جنایات علیه غزه


عده ای از صهیونیست ها با تجمع مقابل اقامتگاه نخست وزیر این رژیم، خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه، و کشتار زنان و کودکان بی گناه فلسطینی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم تبلیغات رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر اینکه ساکنان فلسطین اشغالی عده ای مهاجر بی گناه هستند که در امور نظامی دخالت نمی کنند، اما تجمع شب گذشته صهیونیست ها در قدس اشغالی بار دیگر نقاب از چهره این جنایتکاران کنار زد.

به نوشته وبگاه عاروتص شوع ، عده ای زیادی از صهیونیست ها شامگاه دوشنبه با تجمع مقابل اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین شدند.

این افراد از نتانیاهو خواستند نه تنها عملیات نظامی علیه نوار غزه را تا یک سره شدن کار این منطقه ادامه دهد بلکه فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی که مدتی است به اعتراضات گسترده علیه اشغالگری صهیونیست ها اقدام کرده اند، با شدیدترین حالت حتی نیروی کشنده، سرکوب کند.

بر اساس این گزارش، تجمع ضد فلسطینی و ضد بشری شب گذشته توسط سازمان های صهیونیستی مختلفی از جمله ایم تیرتزو ، اسراییلِ من ، ناخالا ، عوتف تاخانا هامرصازیت و تعدادی دیگر برنامه ریزی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست صهیونیست ها از نتانیاهو برای تداوم جنایات علیه غزه

درخواست صهیونیست ها از نتانیاهو برای تداوم جنایات علیه غزه