مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-18دانش

تاکید استاندار خوزستان بر استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش


استاندار خوزستان با بیان این که برای پژوهش باید از پژوهشگران متخصص و افرادی که علم این مسائل را دارند، استفاده شود، گفت: سازمان جهاد دانشگاهی، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که برای پژوهش باید از پژوهشگران متخصص و افرادی که علم این مسائل را دارند، استفاده شود، گفت: سازمان جهاد دانشگاهی، دانشگاه ها و پارک علم و فناوری می توانند در این حوزه کمک کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی در اولین کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری سال 1400 که امروز (28 اردیبهشت) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به نظر می رسد که باید پژوهش ها را با توجه به نیازهای استان انجام دهیم؛ به عنوان مثال بحث آب برای استان خوزستان بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مسائل اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارند؛ مسائلی مانند خودکشی، طلاق، شرارت و .

بسیار مهم هستند یا به عنوان مثال برخی از فرهنگ ها در زمان گذشته فرهنگ بسیار خوبی بودند مانند مراسمات دید و بازدید در عید فطر و نوروز که بسیار غنی و بی نظیر هستند اما اکنون با کرونا در تضاد هستند.

چرا به فرهنگی که خوب یا بد است تعصب داریم؟ عید فطر با اقوام، شیوخ و بزرگان جلسه ای برگزار کردیم تا از دید و بازدیدهای عید جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خوزستان بر استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش

تاکید استاندار خوزستان بر استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش